czwartek, 8 września 2016

POWRÓT?

Drodzy Czytelnicy!

      Mamy nadzieję, że chociaż niektórzy z Was odczytają tę informację. Rozumiemy, że wiele ludzi zrezygnowało z czekania na kolejne posty, straciło cierpliwość. Dużo zmieniło się przez ten rok, dorosłyśmy, mamy inne życie, nawet samo spojrzenie na Michaela Jacksona też jest już różne. Mam nadzieję, że będę mogła kiedyś o tym Wam napisać. Ostatnio poczułam jednak "natchnienie" i weszłam na opuszczonego bloga. Kiedy przeczytałam te komentarze, w których ludzie wyrażali swoje wyczekiwanie i zawód zrobiło mi się naprawdę głupio, miałam wyrzuty sumienia. Postanowiłyśmy, że jeśli ktoś będzie chciał możemy wrócić i jeszcze tu trochę pobazgrolić w wolnych chwilach, ponieważ nasz zastój nie był spowodowany brakiem pomysłów (opowiadanie jest od dawna zaplanowane), lecz wypaleniem, wspomnianą wcześniej dorsołością. Nie mam nawet pojęcia jak "stoją" obecnie blogi o MJ, czy ludzie jeszcze czytają o nim. 

Przepraszamy za ten egoizm  i teraz stawiam najważniejsze pytanie: CZY KTOŚ TUTAJ JESZCZE ZAGLĄDA I CHCE KONTYNUACJI? 
Jeśli tak, proszę o nawet najkrótszy komentarz typu "tak". :)

Pozdrawiam,
Diana

14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to nigdy nie czytałem opowiadań tutaj, bo nie miałem pojęcia o co właściwie w nich chodzi :P Ale ciekawostki i inne rzeczy czytałem z zapartym tchem, także chętnie poczytam coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej tęsknimy za opowiadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej tęsknimy za opowiadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej tęsknimy za opowiadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie muszę chyba mówić, że jestem, wspieram, trzymam kciuki i chętnie wszystko poczytam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduje się i liczę na kontynuacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło będzie, jeśli zdecydujecie się pisać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Ale super, że powróciłyście! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. OCZYWIŚCIE ZE LUDZIE WCIĄŻ ZAGLĄDAJĄ NA BLOGI O MJ I OCZYWIŚCIE ZE CHCEMY KONTYNUACJI !

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaaak!!! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń