sobota, 29 sierpnia 2015

Happy Birthday!

Cześć Kochani!
Wybaczcie długą przerwę. Dużo wyjeżdżamy, dużo się dzieje. Czasem po prostu brakuje czasu. Strasznie miło z waszej strony, że tak czekacie! Postaramy się dodać na dniach jakąś notkę, najprawopodobniej kolejną część opowiadania. :) Mamy nadzieję, że nam wybaczycie i zrozumiecie. ;)

Billie

Dziś jest specjalny dzień. Nasz król skończyłby 57 lat! Dokładnie tak! Matko, jak ten czas szybko leci. Aż mi się nie chce wierzyć, że Michael miałby dziś 57 lat.  
Michael urodził się 29.08.1958 roku w Gary w stanie Indiana. To tak dla przypomnienia. :) 
Z całego serca: Happy Birthday Michael! We love You so much! Mamy nadzieję, że jesteś szczęśliwy tam gdzie jesteś. God bless You!


I dla przypomnienia. Urodzinowa niespodzianka dla Króla z 1997r. :)


12 komentarzy:

  1. 57 lat, rzeczywiście nie chce się wierzyć :D Już spóźnione sto lat, Michael, gdziekolwiek jesteś :)
    Cieszę się, że planujecie w końcu coś dodać i oczywiście cały czas czekam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Birthday Michael !!! Chciałam powiedzieć że gdy wstałam w sobotę (29.08) od razu się popłakałam i moja babcia nie wiedziała co mi się dzieje a gdy jej powiedziałam to się ona popłakała ale ze śmiechu i wtedy już nie wiedziałam czy śmiać się z babci czy płakać czy się smucić... Ale babcia na śniadanie zrobiła mi niespodziankę i kupiła kremówkę i do niej włożyła świeczkę 😂 cieszyłam się że jednak ktoś to rozumie (chodzi oczywiście o Michaela i Jego urodziny) Laurcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś poza mną jeszcze czeka? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam i chyba się nie doczekam.
    Lolkaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekanie ma swoje granice, ale cóż mi szkodzi. Jeszcze poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam bo zbyt kocham tego bloga,a zwłaszcza opowiadanie , ale jestem juz lekko poirytowana...na tyle ze serio zastanawiam się czy autorki żyją..

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie tęsknię za opowiadaniem... Gdzie jest kolejna część? Jedno z najlepszych, a po prostu zniknęło ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. BOŻE PROSZĘ WRÓĆCIE TUTAJ !!!! :( ;( ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego od tak dawna Was nie ma? 😭 To już 9 miesięcy jak Was nie ma! :'( Nawet na fb wg nic nie wstawiacie... :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. PROSZĘ WRÓĆCIE!PISAŁYŚCIE JEDNO Z MOICH 2 UKOCHANYCH OPOWIADAŃ! !! ����

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny błagam wracajcie!!! Nie mogę się już doczekać nowego rozdziału. Mam nadzieję, że nie zapomniałyście o blogu...

    OdpowiedzUsuń
  12. A może one planują jakiś wielki Come back w dniu urodzin Michaela ...

    OdpowiedzUsuń